+48 501 781 301 Apartamenty w Łodzi
Łódź
ul. Drewnowska 43
Łódź
ul. Piotrokowska 118A
Zarezerwuj

Regulamin

Przed dokonaniem rezerwacji i zawiązaniem umowy klient powinien zapoznać się z treścią poniższego Regulaminu.

  • Mając na uwadze komfort pobytu w naszych apartamentach, ochronę praw oraz bezpieczeństwo naszych GOŚCI przygotowaliśmy niniejszy regulamin. Prosimy o zapoznanie się z poszczególnymi zapisami gdyż będzie on stanowił podstawę dalszej naszej współpracy.

    1. Regulamin ten określa zasady rezerwacji oraz pobytu w naszych apartamentach zlokalizowanym w Karpaczu. Regulamin powstał na podstawie przepisów prawnych obowiązujących na terytorium RP i stanowi integralną część umowy na wynajem apartamentu. Określa on również prawa i obowiązki Właściciela apartamentu jak i jego Gości. Każdy użytkownik ma możliwość zapoznania się oraz ściągnięcia treści regulaminu na swoje urządzenie a także dokonania wydruku.
    2. Pod pojęciem WŁAŚCICIEL rozumie się osobę będącą prawnym właścicielem wynajmowanego apartamentu. Pod pojęciem ZARZĄDCY rozumie się osobę upoważnioną przez Właściciela do czynności związanych z obsługą apartamentu (przekazywanie i odbieranie kluczy, zapoznanie Gości z wyposażeniem apartamentu, ewentualne pobieranie opłaty za apartament, sprawdzenia stanu technicznego apartamentu). Pod pojęciem GOŚCIA rozumie się osobę fizyczną posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych, która została zadeklarowana do pobytu podczas dokonywania rezerwacji (imię i nazwisko, adres zameldowania, tel. kontaktowy, adres e-mailowy).
    3. Wyposażenie apartamentu oraz zdjęcia, opublikowane są na stronie internetowej www.apartamentwenecki.pl . Cena pobytu w APARTAMENCIE obejmuje opłaty za media (prąd, woda, ogrzewanie), używanie ręczników, pościeli, wszystkich sprzętów znajdujących się w apartamencie oraz środkowego garażu w parterze budynku.
    4. Aktualny, obowiązujący cennik publikowany jest na stronie internetowej www.apartamentwenecki.pl.
    5. Wymiana ręczników i pościeli dla GOŚCI w trakcie pobytu, realizowana jest przy jednokrotnym pobycie przekraczającym łącznie 11 dni. W takim przypadku należy umówić się z ZARZĄDCĄ  apartamentu na realizowanie w/w czynności oraz udostępnienie apartamentu na minimum 2 godziny w dniu przypadającym na ok. połowę pobytu. Wcześniejsza wymiana ręczników i pościeli jest możliwa za odpłatnością 60 zł za komplet po wcześniejszym uzgodnieniu z Właścicielem. Pościel jest hipoalergiczna.
    6. Rezerwacja pobytu w APARTAMENCIE – telefonicznie, e-mailem lub ustnie oznacza automatycznie zapoznanie się z zapisami regulaminu oraz jego akceptację poprzez czytelny podpis na końcu, po przyjeździe na miejsce.
    7. Doba noclegowa w APARTAMENCIE trwa od godz. 15 do godz. 11 dnia następnego. W szczególnych przypadkach (o ile jest to możliwe) istnieje możliwość ustalenia indywidualnych godzin przyjazdu oraz wyjazdu. Wszystkie zmiany należy uzgadniać telefonicznie.
    8. APARTAMENT wynajmowany jest w trybie dobowym, na liczbę osób zgodną z wcześniejszą rezerwacją.  Przekazanie kluczy odbywa się po telefoniczny bądź e-mailowym uzgodnieniu godziny przyjazdu/wyjazdu. W dniu przyjazdu prosimy o ponowny kontakt telefoniczny pod wskazanym w potwierdzeniu nr. telefonu, celem potwierdzenia godziny. ZARZĄDCA przekazujący klucze do APARTAMENTU zapoznaje GOŚCIA z wyposażeniem, przekazuje instrukcje związane z obsługą techniczną wybranych urządzeń będących na wyposażeniu APARTAMENTU (w tym urządzeń elektrycznych).Moment przekazania kluczy oraz zaprezentowania wyposażenia i obsługi urządzeń jest aktem zapoznania się GOŚCIA ze stanem technicznym, jakościowym i rzeczowym APARTAMENTU. Od tej chwili odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia mechaniczne (płyta grzewcza, brodzik, umywalka, lustra, tv-samsung, ściany) oraz zalania (sofa,fotel,łóżko) ponosi GOŚĆ. Niezauważone uszkodzenia w apartamencie przez ZARZĄDCĘ zaraz po przekazaniu kluczy, należy niezwłocznie zgłosić WŁAŚCICIELOWI telefonicznie w celu uniknięcia obciążenia. Koszty usunięcia szkód mechanicznych lub zalania (sofa, fotel, łóżko) pokrywa GOŚĆ.   Prosimy o nie dokonywanie napraw we własnym zakresie. Szkody rozliczamy na miejscu.
    9. Rezerwacje złożone telefonicznie lub e-mailem wymagają wpłacenia 30% zaliczki tytułem pobytu poprzez wpłatę na konto, z podaniem w tytule wpłaty imienia i nazwiska osoby na którą dokonano rezerwacji. W przypadku dokonania rezerwacji (telefonicznej lub e-mailem) na 3 i mniej dni przed datą przyjazdu, całość kwoty za pobyt pobierana jest podczas przekazywania kluczy u ZARZĄDCY. W przypadku braku wpłaty zaliczki w uzgodnionym terminie, rezerwacja zostanie automatycznie anulowana i uprawnia ZARZĄDCĘ do odmowy zameldowania i wydania kluczy do APARTAMENTU
    10. Rezerwacja – niezależnie od formy ,w której została złożona –musi zawierać następujące dane : imię i nazwisko osoby rezerwującej, adres zameldowania, liczbę gości ogółem, adres e-mail oraz nr. tel. kontaktowego. Po dokonaniu rezerwacji, na podany adres e-mail wysyłane są informacje dotyczące szczegółów pobytu oraz- w przypadku rezerwacji telefonicznej – wskazówki dotyczące wpłaty zaliczki tytułem pobytu.
    11. Rezerwację można anulować bezkosztowo (w całości lub części pobytu) najpóźniej do 14 dnia przed terminem przyjazdu. Całość wpłaconej zaliczki będzie zwrócona na konto. Na 6 dni przed planowanym przyjazdem jeżeli Gość powiadomi Właściciela apartamentu o konieczności zmiany terminu, zaliczka zostanie przesunięta do wykorzystania w ciągu 6 miesięcy. Nowy termin zostanie ustalony w miarę możliwości rezerwacyjnych. Od 5 dni do dnia przyjazdu zaliczka nie będzie zwrócona. Wcześniejsze niż zaplanowane zakończenie pobytu na wniosek Gościa, nie uprawnia do żądania zwrotu części kwoty za niewykorzystane świadczenia.
    12. Liczba GOŚCI w Apartamencie nie może przekraczać liczby osób zadeklarowanej w procesie rezerwacji, chyba, że zostanie to uzgodnione przed rozpoczęciem pobytu a pobyt dodatkowych osób zostanie opłacony. GOŚĆ nie ma prawa przekazywać kluczy do przedmiotowego APARTAMENTU  innym osobom nawet, jeśli nie upłynął termin, za który uiścił opłatę należną za pobyt.
    13. Na terenie APARTAMENTU i w budynku obowiązuje cisza nocna w godzinach 22-6. Za wszelkie zakłócenia ciszy nocnej odpowiadają osobiście GOŚCIE i ponoszą pełną odpowiedzialność z tego wynikającą (w przypadku ciągłych skarg sąsiadów, bądź interwencji policji). W takim przypadku WŁAŚCICIEL może zastosować sankcję w postaci niezwłocznego wydalenia GOŚCI z APARTAMENTU  bez możliwości zwrotu kwoty z tytułu niewykorzystanej części pobytu.
    14. GOŚCIE zobowiązani są do dbałości o porządek i czystość w Apartamencie jak również w bezpośrednim sąsiedztwie budynku, w którym Apartament jest zlokalizowany jak DOBRY GOSPODARZ. Obowiązek ten obejmuje między innymi: utrzymanie porządku na balkonie, zmycie naczyń i garnków na zakończenie pobytu i inne. Obowiązuje całkowity zakaz korzystania z grilla na balkonie jak i na terenie całego obiektu.
    15. W APARTAMENCIE obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu, świeczek, kadzidełek zapachowych, które mogą spowodować trwałe nasycenie zapachem  w pomieszczeniach lub wywołać pożar.
    16. W APARTAMENCIE obowiązuje zakaz przebywania zwierząt (psów ,kotów) możliwość wystąpienia alergii u kolejnych GOŚCI.
    17. W przypadku zagubienia kluczy, koszt dorobienia kompletu wynosi 90 zł.
    18. W APARTAMENCIE nie wolno używać urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu (za wyjątkiem suszarek do włosów, maszynek do golenia, ładowarek telefonicznych).
    19. Właściciel APARTAMENTU nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w APARTAMENCIE a w szczególności kosztowności, środków  płatniczych, innych przedmiotów  mające wartość materialną lub artystyczną oraz za uszkodzenie lub utratę samochodu.
    20. Dokonując rezerwacji GOŚĆ wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Zgoda udzielona zostaje w celu wykonania czynności związanych z realizacją rezerwacji oraz obejmuje otrzymywanie w przyszłości na podany adres e-mail informacji o promocjach. GOŚĆ może w każdej chwili  zrezygnować z otrzymywania informacji dotyczących promocji wysyłając stosownego e-maila.
    21. W momencie przekazania kluczy ZARZĄDCA na podstawie okazanego dowodu osobistego GOŚCIA, wypełnia formularz i daje do podpisu .